söndag 2 juni 2013

En del nytt har hänt sen sist!

Ja sen sist har det hänt en del som jag skrev, Hatade att vara arbetslös så jag slog till på en utbildning i stället. Läser numera till grundlärare f-3 p distans från Högskolan i Falun. Den här våren har minst sagt varit omtumlade med mycket nytt.

I morron början sista veckan innan det är sommarlov. hahah när hade man det senast? Nä det blir allt att jobba så mycket man får. Har tim jobb inom barnomsorgen ute på Hammarö.

Har BARA en slutrapport som ska in senast fre kl 24. Wish me luck!

Den här helgen har varit lugn. I går var Linnea på kalas och jag spenderade några timmar med min Pappa. Det var trevligt.

Idag har både Mamma å Pappa varit här å vi har fixat nytt bredband till Mamma. Så nu kan hon surfa runt o beställa resor. Gärna nån till mig kan jag säga. Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar