fredag 11 februari 2011

2011-02-11

Fredag äntligen å ännu bättre att jag slutar tidigt.

Var ute på WAFAB efter jobbet och bytte en lampa o fick betala enligt mig ett ockerpris. 222 kr. Tvärsöver gatan på OK kostade bytet i somras 100 inkl lampa. Kommer inte sätta min fot inne på WAFAB igen. När Anders bytte en lampa senast så fick han betala för lampan o inte arbetet. Kan ju säga att det var ingen nöjd kund som gick ut därifrån. Hittar jag kvittot från när Anders var där så ska jag nog åka dit å fråga om de gör skillnad på kvinnor o män när de kommer in i verkstaden?

Bättre var det när jag var inne på DIN SKO inne i Duvan huset. Ena Linneas stövel hade gått sönder i blixtlåset, tyvärr så hade jag ju inte kvittot kvar men det var inga som helst problem. Du kan få ett par nya erbjöd hon direkt men tyvärr så fanns ju inte den stöveln så jag sa kan ni inte laga den i stället. Jajemensan sa hon o gick ner till skomakaren o fixade till det på 5 min. DET är serviec det. WAFAB har endel å lära sig där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar