måndag 7 februari 2011

Måndag 2011-02-07

Ja, då var det snart dags att ge sig iväg på rättegångsskola. Ska vittna i ett mål o vill vara lite förberedd inför detta.

Jag börjar jobba kl 17 i kväll o jobbar till 21.45, känns heljobbigt eftersom jag knappt sovit pga det som hände igårkväll. Får väl sova nån annan gång typ.

Skulle ha hämtat vår dator under helgen som de skulle laga för skärmen tände sig inte. Killen ringde i torsdags å sa att den var klar. Jag skulle maila en kod till honom för han skulle installera ett virusprogram. Detta gjorde jag o skrev att vi kommer troligtvis på lördag. Lördag kom o han ringer på morgonen o säger: Jag får inte igång skärmen. Se där ja det var det den var inlämnad för nu i en månad. Kan nog bli liiiiiiite arg om det inte fixas under de närmaste dagarna. Återköp luktar det lång väg.

Ha en bra eftermiddag o kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar